Τι άλλο θα ακούσουμε πια για το μοντέλο που πιάστηκε να έχει στην κατοχή της 2,5 κιλά κοκαΐνης; Δείτε τι είχε πει η ίδια στο ΜΑΧΙΜ κάποτε:

"Προς τι ο λεσβιακός γάμος που έκανες στη Μύκονο με τη φίλη σου; Ήταν διαφημιστικό τρικ ή μήπως ήταν λευκός; Για πλάκα έγινε, από την παρέα με την οποία βρισκόμουν στη Μύκονο. Η φίλη μου, μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι θα ερχόταν στη Μύκονο για λίγες ημέρες και όταν έκλεισα το τηλέφωνο, είπα στην παρέα μου: «Έρχεται η γυναίκα». Χωρίς να το πολυσκεφτούν, μου πρότειναν να μας παντρέψουν . Έτσι για το χαβαλέ.

Να υποθέσουμε ότι οι προτιμήσεις σου δεν είναι ομοφυλοφιλικές;

Σε καμία περίπτωση! Δεν είμαι λεσβία. Απλώς επειδή ήμασταν στη Μύκονο και επειδή εκεί πέρα γίνονται όλα τα περίεργα αποφασίσαμε και εμείς να κάνουμε κάτι τρελό.

Πώς και δέχτηκε η φίλη σου; Μήπως ήθελε κάτι που ποτέ δεν στο είπε;

Όχι ούτε εκείνη γουστάρει τις γυναίκες. Είμαστε απολύτως φυσιολογικές, με απόλυτα γυναικεία γούστα. Απλώς είναι και εκείνη τρελή σαν και εμένα και δέχτηκε μόνο και μόνο για το αστείο της υπόθεσης."