Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Η απάντηση του Ρέμου στις φήμες


"Θέση για τις φήμες που τον θέλουν να αποχωρεί από την προεδρία της ΠΑΕ Ηρακλής πήρε ο Αντώνης Ρέμος, με ανακοίνωσή του στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας. Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
«Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα, θα ήθελα να κάνω κάποιες επισημάνσεις, απευθυνόμενος, κυρίως, στον κόσμο του Ηρακλή:...
- Πρώτη μου και κύρια προτεραιότητα εξακολουθεί να είναι πάντα ο Ηρακλής, του οποίου ήμουν, είμαι και θα είμαι, πρώτα από όλα, οπαδός του. Εξακολουθώ να έχω την ευθύνη της ομάδας και είμαι Πρόεδρός της, δηλαδή ο πρώτος υπεύθυνος για όλα. Εγώ και οι συνεργάτες μου είμαστε πάντα παρόντες και, θέλω να το υπογραμμίσω, οι μόνοι παρόντες.
- Η ομάδα χρειάζεται στήριξη, αγάπη και λίγη υπομονή. Κυρίως χρειάζεται τη συμπαράσταση του κόσμου της. Ο Ηρακλής έχει καλούς παίκτες, είναι ενισχυμένος και διαφορετικός, σε σύγκριση με πέρυσι και είναι θέμα χρόνου να βρει τον δρόμο του. Είναι μια καλή ομάδα, που μπορεί να δώσει στον κόσμο μεγάλες χαρές, αρκεί ο κόσμος να είναι δίπλα της.

- Εξακολουθεί να ισχύει αυτό, που πάντοτε υποστηρίζω: όποιος θέλει να βοηθήσει τον Ηρακλή είναι ευπρόσδεκτος. Ποτέ, ούτε εγώ, ούτε οι συνεργάτες μου, δεν έχουμε αρνηθεί τη βοήθεια κανενός. Θέλω, τέλος, να κάνω σαφές, πως αν βρεθούν αρωγοί στην προσπάθεια, που καταβάλουμε, θα το μάθουν πρώτα οι φίλοι του Ηρακλή, πρώτοι και πριν από όλους τους άλλους. Η ανεύρεση χορηγών, υποστηρικτών της προσπάθειας και φίλων, οι οποίοι θέλουν να βοηθήσουν, είναι δική μου δουλειά και δε γίνεται με 'τάχα μου' εκμυστηρεύσεις στον Τύπο, διαρροές και αποκαλυπτικά ρεπορτάζ. Εχω δεσμευτεί, πως αν κάτι υπάρξει, θα το κάνω γνωστό.

- Προέχει η ηρεμία, η συγκέντρωση και η στήριξη της ομάδας. Και δεν υπάρχει κανένα θέμα Διοίκησης. Όσοι είμαστε εδώ, προχωράμε, καιρό τώρα, μόνοι.

Ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ηρακλής,

Αντώνης Ρέμος».

http://troktiko.blogspot.com