Ο Πασχάλης Τερζής θα πρωταγωνιστήσει στην θεατρική παράσταση "Ένα παιδί μετράει τ' άστρα". Ο τραγουδιστής θα ενσαρκώσει τον ήρωα του Μενέλαου Λουντέμη , "Μέλιο". Μαζί του θα είναι και η Ζέτα Μακρυπούλια. Η παράσταση έχει προγραμματιστεί για τις 20 και 21 Νοεμβρίου στην αίθουσα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

Ο Πασχάλης Τερζής δήλωσε στην εφημερίδα "Espresso": "είναι από τα πρώτα βιβλία που έχω διαβάσει και συγκινούμαι ιδιαίτερα. Θα τραγουδήσω πέντε τραγούδια περίπου. Δεν με αγχώνει όλο αυτό, γιατί εγώ θα κάνω απλώς αυτό που ξέρω: θα τραγουδήσω. Στη σκηνή θα είμαι ο Μέλιος, ο πρωταγωνιστής του βιβλίου, και μέσα από τα τραγούδια θα εξιστορώ τις καταστάσεις που πέρασε ο Μέλιος".

Ο Γιάννης Βόγλης είναι ο σκηνοθέτης της παράστασης, ενώ τα κείμενα έχει αναλάβει η Μαίρη Βούκανου και τη σύνθεση ο Γιώργος Βούκανος. Ο Πασχάλης Τερζής μίλησε για τον Γιάννη Βόγλη: "Τον Γιάννη Βόγλη τον εκτιμώ πάρα πολύ, είμαστε φίλοι και θεώρησα σωστό να συμμετάσχω σε αυτή την παράσταση. Τα τραγούδια μού άρεσαν πάρα πολύ, άρα δεν είχα κανένα λόγο να αρνηθώ"

Όσο για το βιβλίο " Ένα παιδί μετράει τ'άστρα" , ο τραγουδιστής δήλωσε: "το διάβασα πριν από τριάντα χρόνια. Είναι συγκλονιστικό. Ένας λόγος παραπάνω που με συγκινεί είναι γιατί η ιστορία διαδραματίζεται στην πατρίδα μου. Μου κίνησε το ενδιαφέρον αμέσως, όταν το έπιασα στα χέρια μου και το διάβασα. Τώρα που το ξαναδιαβάζω νιώθω τα ίδια συναισθήματα".