Λίγο πριν αναχωρήσει για το Βερολίνο, η Μεγάλη Νικήτρια στην Κατηγορία Best Greek Act των 2009 MTV Europe Music Awards, μίλησε και τα είπε όλα. Καλεσμένη της Κατερίνας και του Παναγιώτη στο καλύτερο ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΑ FM μοιράστηκε τις σκέψεις και τα συναισθήματά της: 'Την Δευτέρα φεύγω για Βερολίνο νιώθω άγχος εύχομαι όλα να πάνε καλά. Δεν είμαι αγχωμένη όσο η Eurovision αλλά το άγχος πάντα παραμένει σε αυτές τις περιπτώσεις.'

Η τραγουδίστρια που μας έκανε υπερήφανους με την πρωτιά της στην Eurovision δηλώσε πως ποτέ δεν έκανε καριέρα στο εξωτερικό. 'Για να κάνεις καριέρα στο εξωτερικό πρέπει συνεχώς να υπάρχεις στα πράγματα. Το είχα στο μυαλό μου όλα ανατράπηκαν με τον χαμό του πατέρα μου. Δεν το εγκαταλείπω, μόλις ηχογραφήσω το Αγγλόφωνο album μου θα το προσπαθήσω, το έχω στο μυαλό μου'.

Έπειτα από τις επιτυχημένες εμφανίσεις της στο Thalassa People's Stage, η Έλενα Παπαρίζου ανακοίνωσε ότι Θα απέχει για μερικούς μήνες από την νύχτα. 'Θα πηγαινοέρχομαι Σουηδία Ελλάδα, θα έρθει εδώ η μητέρα μου, θέλω λίγο ποιοτικό χρόνο στην ζωή μου. Πάντα ήμουν αφοσιωμένη στην δουλειά'.

Σχετικά με τα δημοσιεύματα η Έλενα Παπαρίζου, απάντησε και έβαλε τα πράγματα στη θέση τους:

* 'Δεν με αφορούν τα σχόλια για τα κιλά μου. Εδώ ο κόσμος καίγεται και όλοι ασχολούνται με τα κιλά της Έλενας. Το καλό είναι να προσπαθούμε να ζούμε υγιεινά'.
* 'Δεν έπιασα τον Τόνι με χορεύτρια!!! ( Γελάει ξεκαρδιστικά όταν το λέμε). Δεν ισχύει, πάντως οι χορεύτριες μου είναι κουκλάρες'.
* 'Στα προσωπικά μου είμαι εκεί που πρέπει να είμαι. Εκεί που βλέπετε. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να παντρευτώ για να ενωθώ με έναν άνθρωπο. Έτσι διαλέξαμε να είμαστε'.
* 'Σαν τραγουδίστρια δεν θα πήγαινα ξανά Eurovision. Ίσως γράψω τραγούδι για τον διαγωνισμό'.