Από τη ΡΕΝΕ ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΥ

Μια ηθοποιός, που, παρά τη δημοσιότητα που έχει αποκτήσει, έχει δώσει ελάχιστες συνεντεύξεις. Όχι γιατί η Μαρία Κορινθίου είναι... μπλαζέ, όπως κάποιοι μπορεί να τη θεωρούν, απλώς γιατί είναι ιδιαίτερη προσωπικότητα, που θέλει το χρόνο της για να αποκαλυφθεί.Ζει την απόλυτη ευτυχία στο πλευρό του αγαπημένου της συζύγου Γιάννη Αϊβάζη, ενώ ο ερχομός του πρώτου τους παιδιού, της Ισμήνης, την έφερε πιο κοντά στο στόχο της, την οικογενειακή γαλήνη.

Μ. Κορινθίου:  O Γιάννης με διεκδίκησε  και με κέρδισε !

Αυτόν τον καιρό η νεαρή ηθοποιός βρίσκεται καθημερινά στο Θέατρο «Ζωή Λάσκαρη» κάνοντας πρόβες στο έργο του Άλντο Νικολάι «Φόνος μετά μουσικής», όπου θα πρωταγωνιστήσει το φετινό χειμώνα με τον Λάμπη Λιβιεράτο.

Ολα στη ζωή σου ήρθαν γρήγορα: η αναγνώριση στο χώρο της δουλειάς σου, η σχέση σου με τον Γιάννη Αϊβάζη και η κόρη σου, η Ισμήνη.

«Όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Έχω ζήσει πολλά πράγματα από μικρή ηλικία. Σε κάποιους φαίνεται ότι ήρθαν γρήγορα, αλλά από πίσω υπάρχουν αγώνας, πείσμα, προσπάθεια. Σε ό,τι αφορά τον Γιάννη κι εμένα, δεν ήταν γρήγορο, ήταν μια φυσική εξέλιξη η διαδρομή της σχέσης μας».

Σε τρόμαξε που δόθηκε τόση δημοσιότητα;

«Καθόλου. Θέλω κάθε φορά να βελτιώνομαι, να εξελίσσομαι, να μην κολλάω σε ταμπέλες. Η δημοσιότητα είναι "αναγκαίο κακό". Για να σε μάθει ο κόσμος, περνάς από αυτή τη διαδικασία».

Πίστευες ότι η εμφάνισή σου θα ήταν το κλειδί να ανοίξει τις πόρτες στην ευτυχία και την επιτυχία;

«Είμαι όπως όλες οι γυναίκες. Υπάρχουν στιγμές που έχω τις ανασφάλειες και τις ανησυχίες μου. Είμαι πολύ πεισματάρα ως Αιγόκερως και αν βάλω κάτι στο μυαλό μου, το κάνω».

Πολλοί σε χαρακτήριζαν sex symbol. Εσύ αισθάνεσαι έτσι;

«Αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου. Σαφέστατα έχω κι εγώ τις ανασφάλειές μου».

Ανασφάλειες που εντάθηκαν λόγω της εγκυμοσύνης και των παραπάνω κιλών που πήρες;

«Σε μια εγκυμοσύνη αλλάζουν όλα στη ζωή σου. Η ψυχολογία και το σώμα σου. Εξαρτάται πώς θεωρεί ο καθένας το sex symbol. Ο όρος είναι κάτι πάρα πολύ θετικό. Σε ποια γυναίκα δεν αρέσει να τη θεωρούν ερωτική; Ως ηθοποιός είναι κάτι που δεν το αναζητώ ? η ταμπέλα δεν σε αφήνει να εξελιχθείς. Ως γυναίκα μ’ αρέσει».

Ως μαμά πώς βλέπεις τα πράγματα;

«Διαφορετικά, αλλάζουν τα πάντα. Ωριμάζεις, υπάρχει σοβαρότητα και αυστηρότητα στη δουλειά, στις επιλογές και προτεραιότητά σου είναι το παιδί και η οικογένειά σου».

Τι σημαίνει για σένα η Ισμήνη;

«Τα πάντα. Το παιδί μου και ο άντρας μου είναι τα πάντα. Ο Γιάννης και η Ισμήνη είναι ένα για μένα. Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό».

Ποια στιγμή σ’ αρέσει στην οικογένειά σου και ποια στα επαγγελματικά σου;

«Όταν παίζουμε όλοι μαζί και κάθε μέρα με τον Γιάννη ανακαλύπτουμε καινούργια πράγματα. Η Ισμήνη κάθε μέρα είναι διαφορετική, κάνει κάθε φορά κάτι καινούργιο. Μια απόλυτη και ολοκληρωμένη ευτυχία. Ως ηθοποιός παλεύω να κάνω κάτι καλύτερο πάντα, να κάνω σωστές επιλογές και συνεργασίες».

Σε ενδιαφέρει να είσαι πρωταγωνίστρια;

«Σαφέστατα. Ανεβάζω τον πήχη. Και στη ζωή μου μ’ ενδιαφέρει να είμαι πρωταγωνίστρια».

Φτιάξε μου τη μαρκίζα με τα ονόματα Γιάννης Αϊβάζης, Μαρία Κορινθίου...

«Γιάννης Αϊβάζης ? Μαρία Κορινθίου. Ο άντρας μου είναι πάνω απ’ όλα. Επίσης, θα τον ήθελα σκηνοθέτη σε μια ταινία που θα ήμασταν πρωταγωνίστριες εγώ και η κόρη μας».

Όταν τον βλέπεις σε ερωτικές σκηνές στην τηλεόραση, πώς αντιδράς;

«Είμαστε στο ίδιο επάγγελμα και καταλαβαίνω. Δεν μπαίνω στη διαδικασία να ζηλέψω. Τώρα, αν δω ότι ίσως είναι λίγο πιο "τσιμπημένο", μπορεί να ενοχληθώ. Το σταματάω όμως και συνεχίζει ο επαγγελματισμός».

Παρατήρηση του κάνεις;

Περισσότερα