Πέμπτη 9 Ιουλίου 2009

Δέσποινα Βανδή: Face to Face talking!

Δέσποινα Βανδή: Face to Face talking!

Με χαλαρή διάθεση και πολύ ευδιάθετη, η Δέσποινα Βανδή σχολίασε τις διάφορες φήμες και μίλησε για τα μελλοντικά της σχέδια!


"Είμαι σε περιοδεία και με πετυχαίνεις σε πολύ καλή φάση, γιατί η περιοδεία είναι σαν την 5ήμερη στο σχολείο. Είμαστε ωραία παρέα, υπάρχει κόσμος...Μου είχε λείψει...Κάθε φορά πριν ανέβω στη σκηνή αισθάνομαι μια φόρτιση, μία συγκίνηση..."


Αυτό το καλοκαίρι, η αγαπημένη τραγουδίστρια ταξιδεύει ολόκληρη την Ελλάδα παρέα με τους Goin' Through, το Θηρίο και τον Στέλιο Μάξιμο και ανεβάζουν το κοινό και τη διασκέδαση με R'n'B διάθεση και όχι μόνο...


Όσο για τα χειμερινά τη σχέδια, φάνηκε αρκετά προβληματισμένη σχετικά με την επιλογή του χώρου, αλλά και το κόστος της διασκέδασης στις μέρες μας!


"Για το χειμώνα θέλω ένα χώρο που να είναι μη αναμενόμενος και να κάνω ένα πρόγραμμα που θα το πάρω πάνω μου. Θέλω να κατεβάσω πάρα πολύ τις τιμές, γιατί λόγω της κρίσης η διασκέδαση είναι πια είδος πολυτελείας."


Η δημοφιλής τραγουδίστρια ξεκαθάρισε και τις φήμες που τη θέλουν να της έχει γίνει πρόταση να παρουσιάσει το δεύτερο κύκλο του X-Factor:"Πέρυσι μου είχε μιλήσει ο Γ. Λεβέντης για το X-Factor, αλλά το φοβήθηκα...Φέτος που μου έκαναν μία πρόταση είπα ότι αν τελικά δεν το παρουσιάσει και πάλι ο Σάκης, θα το σκεφτώ με πιο θετική διάθεση..."


Όταν η συζήτηση έφτασε στην Άννα Βίσση είπε: "Μετά από τόσα χρόνια νομίζω ότι έχω πει τόσα πολλά...Είναι πολύ γραφικό πια το θέμα. Η κάθε μία έχει τη δική της αξία. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον άλλον και αυτό είναι κάτι που το έχει φέρει ο χρόνος, οπότε δεν υπάρχει πια λόγος να γίνεται. Δεν αφορά νομίζω πια και κανέναν. Στην αρχή όταν ήμουν πιτσιρίκα κι είχε ξεκινήσει όλη αυτή η διαδικασία ήταν κολακευτικό...Εκείνη ήταν μία top τραγουδίστρια κι εγώ μόλις ξεκινούσα, αλλά μετά άρχισα να λέω:"Μα γιατί γίνεται διαρκώς αυτό το πράγμα;" και μετά αφέθηκα..."