Τι θα γίνει όταν ο Daniel Radcliffe έχει γίνει με τον Χάρι Πότερ; Αυτό είναι το ερώτημα για όλους νου. Είναι σαφές, ότι θα πάρει κάποιο χρόνο, και δαπανούν τα χρήματά του στην κολύμβηση. Δεν θα σας κάνει το ίδιο;

"Έχω ένα χρόνο για την αριστερά, αλλά αυτή η τελευταία ταινία που φτάνουμε στο τέλος τώρα. Θα είμαι πολύ λυπηρό να αφήσω πίσω μου και όλες τις εκτιμήσεις και τα πάντα αλλά θα είναι συναρπαστικό να φύγουν και να κάνουμε κάτι άλλο και μπάνιο σε όλες τις τα λεφτά μου. "

Σοβαρά όμως, ο Daniel είναι πραγματικά χαμηλό κλειδί, οπότε μην περιμένετε να δείτε τον εκατομμύρια για την ανατίναξη του fancy δείπνο και κρέμεται αναφέρονται στο κλαμπ.

"Μου αρέσει που διαμένουν σε ψύξη και τόσο εγώ, θα το κάνουμε αυτό. Αγαπώ παρακολουθούμε κρίκετ. Είναι τέλειο για κάποιον σαν εμένα. Είμαι πραγματικά homeboy."



Με κάθε σοβαρότητα, αν είχε το είδος των χρημάτων που αυτά τα Χάρι Πότερ αστέρια έχουν, τι θα κάνετε με αυτό; Θα επενδύουν, θα έχετε ζήσει μια πολυτελής τρόπος ζωής, ποτέ δεν εργάζονται και πάλι; Ω τις δυνατότητες!

Φωτογραφίες από INF.

Daniel Radcliff Wants To Bathe In His MoneyDaniel Radcliff Wants To Bathe In His MoneyDaniel Radcliff Wants To Bathe In His MoneyDaniel Radcliff Wants To Bathe In His Money