fabulousv.jpg
"Τάβλι" και "Εγώ Σ'αγαπάω" είναι τα 2 καινούργια τραγούδια της Άννας Βίσση. Το "Τάβλι" συνέθεσε ο Γιάννης Κυφωνίδης και τους στίχους έγραψε η Βάλια Καγιαντζή, ενώ η δημιουργία του "Εγώ Σ'αγαπάω" οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην Άννα Βίσση.


Ακούστε τα 2 νέα τραγούδια

Στίχοι/Lyrics

Εγώ Σ'αγαπάω
Mουσική : Άννα Βίσση
Στίχοι : Άννα Βίσση

Είσαι για μένα ότι είμαι για σένα
Τίποτα δεν άλλαξε ποτέ για κανένα
Ότι έγινε έγινε πες μου πως κι εσύ
Πως κι εσύ πως κι εσύ πως κι εσύ το ξεπέρασες
Πες μου ότι το ξεπέρασες

Εγώ σ αγαπάω και σε θέλω πίσω
Όλα αυτά που είπαμε ξεχνάω
Είμαι έτοιμη για σένα
Είσαι έτοιμος για μένα
Εγώ σ αγαπάω και σε θέλω πίσω
Όλα αυτά που είπαμε ξεχνάω
Είμαι έτοιμη για σένα
Είσαι έτοιμος για μένα

Είπες θα φύγω και σου είπα αντίο
Τίποτα δεν έχει αλλάξει και για τους δύο
Ότι αισθάνεσαι αισθάνομαι
Όχι δεν μπορεί δεν μπορεί
Δεν μπορεί δεν μπορεί να μας τέλειωσε
Πες μου ότι δεν μας τέλειωσε

Εγώ σ αγαπάω και σε θέλω πίσω
Όλα αυτά που είπαμε ξεχνάω
Είμαι έτοιμη για σένα
Είσαι έτοιμος για μένα
Εγώ σ αγαπάω και σε θέλω πίσω
Όλα αυτά που είπαμε ξεχνάω
Είμαι έτοιμη για σένα
Είσαι έτοιμος για μένα

Μωρό μου στρυχνίνη νιτρογλυκερίνη
Μωρό μου στρυχνίνη νιτρογλυκερίνη

To Τάβλι
Μουσική : Γιάννη Κυφωνίδης
Στίχοι: Βάλια Καλαντζή

Με Θεούς και με δαιμόνια πάλεψες ξανά
Αχ αυτό το Εγώ σου αιώνια θα σε τυραννά
Πάλι από την τρέλα έξω πέσαν οι ζαριές
Εγώ σου ανοίγω πόρτες μα εσύ το φεύγα θες
Και της τύχης τα παιχνίδια θέλουν τακτική
Άμα λάθη κάνεις ίδια φτου κι απ την αρχή
Μα στο ζάρι όταν θέλεις να σαι νικητής
Εφτά φορές αν πέσεις οχτώ να σηκωθείς

Μην το παιδεύεις και πολύ με την φιλοσοφία
Άκου και μια συμβουλή από κάποια Κυρία
Το τάβλι θέλει υπομονή και η ζωή αμαρτία

Είναι η ζωή παρτίδα δίχως τελειωμό
Που σ αντίπαλα στασίδια βλέπεις εαυτό
Μην ξεχνιέσαι όταν τάχα παίζεις πλακωτό
Αν σου πιάσουνε την μάνα το έχασες διπλό

Μην το παιδεύεις και πολύ με την φιλοσοφία
Άκου και μια συμβουλή από κάποια Kυρία
Το τάβλι θέλει υπομονή και η ζωή αμαρτία