Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Τι εξομολογήθηκε η Ηλιάδη στην Τατιάνα

Δυνατό ξεκίνημα μας επιφυλάσσει αύριο η εκπομπή «Αξίζει να το δεις», με μια ανθρώπινη και άκρως συγκινητική εξομολόγηση της Αγγελικής Ηλιάδη στην Τατιάνα Στεφανίδου.
Η γνωστή τραγουδίστρια μιλά για πρώτη φορά για τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε το βράδυ της δολοφονίας του συντρόφου της, Μπάμπη Λαζαρίδη.

Η εκπομπή μαγνητοσκοπήθηκε και παρά τα εξώδικα, που απειλούσαν ότι θα στείλουν τόσο η οικογένεια του Μπάμπη Λαζαρίδη όσο και η συζυγός του, Πόπη Μαλλιωτάκη, θα μεταδοθεί κανονικά. Η zougla.gr σας παρουσιάζει αποκλειστικά, λίγες ώρες πριν μεταδοθεί η εκπομπή, μερικά συγκλονιστικά στοιχεία της συνέντευξης, που θα συζητηθούν.

«Τη μια στιγμή τού κρατούσα το χέρι και περπατούσαμε, και την άλλη μου τον είχαν πάρει. Πέρασαν από πάνω μου δύο σφαίρες. Δεν ένιωσα πόνο, γιατί ο πόνος της ψυχής ήταν μεγαλύτερος», εξομολογήθηκε με δάκρυα στα μάτια.

Περιέγραψε, επίσης, τον Γολγοθά που ακολούθησε μετά τον χαμό του συντρόφου της. Κλεισμένη στον εαυτό της, βυθίστηκε στη θλίψη και αναζητούσε απαντήσεις. «Δεν υπήρχε κανένας που θα μπορούσε να μου δώσει κουράγιο. Έψαχνα απαντήσεις από τον Θεό. Γιατί; Γιατί να μου τον πάρει τόσο σύντομα; Δεν ήθελα να βλέπω κανέναν, δεν ήθελα να κάνω τίποτα. Δεν ήθελα να ζω.»

Η Αγγελική Ηλιάδη παραδέχεται ότι τον πρώτο καιρό απομακρύνθηκε ακόμα και από τον μονάκριβο γιο της.

«Δεν μπορούσα να του μιλήσω, να παίξω μαζί του, να επικοινωνήσω. Μια μέρα μου λέει το παιδί μου ‘μαμά, σταμάτα να κλαις’. Τότε κατάλαβα πως του έκανα κακό».

Ακόμα, δεν διστάζει να αποκαλύψει ότι αντιμετώπισε οικονομικές δυσκολίες, ενώ μιλάει και για τον άνθρωπο που, όπως είπε χαρακτηριστικά, την έβγαλε από το σκοτάδι και τη βοήθησε να γυρίσει σελίδα στη ζωή της...