koletsa.jpgΗ Χριστίνα Κολέτσα φωτογραφήθηκε για το περιοδικό Esquire Δεκεμβρίου στο οποίο έδωσε και μια αποκαλυπτική συνένευξη. Η τραγουδίστρια δήλωσε στο περιοδικό: "Η τέλεια ευτυχία για μένα είναι όταν θα βρω το άλλο μου μισό, αν και δεν έχω καθόλου το άγχος του γάμου. Σχεδόν έχω πειστεί ότι δεν θα παντρευτώ ποτέ. Και γι' αυτό ίσως να μην κάνω ποτέ παιδιά. Θεωρώ πολύ εγωιστικό να λες ότι θέλεις να κάνεις ένα παιδί αν δεν έχεις βρει τον κατάλληλο για πατέρα" αποκάλυψε η Χριστίνα Κολέτσα. "Αγαπώ πάρα πολύ την μαμά μου και την αδερφή μου. Οι σχέσεις μας έχουν περάσει από διάφορα σκαμπανεβάσματα, αλλά τώρα πια που μεγαλώσαμε και ωριμάσαμε, τα πράγματα ηρέμησαν" . Όσο για το που θα ήθελε να ζει εκτός από την Αθήνα η τραγουδίστρια δήλωσε: "Σκέφτομαι έντονα το ενδεχόμενο να αγοράσω σπίτι σε κάποιο νησί και να ζήσω εκεί. Έχω δει στον ύπνο μου την Άνδρο. Χωρίς όμως να έχω πάει ποτέ". Η Χριστίνα επίσης αποκάλυψε και άλλες άγνωστες πτυχές του εατού της: "Ασχολούμαι πολύ με το internet. Ναι, το παραδέχομαι ότι γκουγκλάρω συχνά το όνομά μου. Έτσι για να δω σε τι κατάσταση βρίσκονται τα πράγματα". Ακόμη αναφέρθηκε και στην Δέσποινα Βανδή λέγοντας: "Μου άρεσε ανέκαθεν η Βανδή. Όταν εμφανίστηκε και όλοι έλεγαν η τραγουδίστρια-μοντέλο ή η τραγουδίστρια με τους υπέροχους κοιλιακούς έλεγα συνέχεια ότι θα ήθελα να γίνω σαν τη Βανδή μια μέρα. Είχα τρελαθεί".