Ακούστε τώρα τι έγινε. Ο Τζώνυ Θεοδωρίδης διεκδικεί από τον όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ T.V. Α.Ε., το ποσό των 11.000.000 ευρώ ως αποζημίωση «λόγω παράνομης προσβολής των συγγενικών μου δικαιωμάτων επί της σειράς «Λάμψη».Ο ίδιος μέσα από το δικόγραφο λέει ότι: «κατόπιν ενημέρωσής μου από συναδέλφους μου περιήλθε προσφάτως εις γνώση μου το γεγονός ότι επί τουλάχιστον μια δεκαπενταετία η καθημερινή τηλεοπτική σειρά «Λάμψη» επιπλέον μεταδίδεται και στο εξωτερικό μέσω τριών τηλεοπτικών συνδρομητικών σταθμών» Σύμφωνα με τον ηθοποιό «η εναγόμενη εταιρεία απέκρυψε σκοπίμως από εμέ αλλά και από τους υπόλοιπους συναδέλφους μου το γεγονός ότι οι ερμηνείες μας αποτελούν αντικείμενο εκτεταμένης και ιδιαιτέρως κερδοφόρου οικονομικής εκμεταλλεύσεως στην αλλοδαπή, προκειμένου ακριβώς να αποφύγει και την εκ νέου κατάρτιση νέων συμβάσεων αδειών εκμετάλλευσης». Σε άλλο σημείο του δικόγραφου ο ηθοποιός ισχυρίζεται ότι ο ΑΝΤ1 «συνεχίζει μέχρι και σήμερα να εκμεταλλεύεται παρανόμως και υπαιτίως τα συγγενικά μου δικαιώματα παρά το γεγονός ότι η συμβατική μας σχέση και συνεργασία έχει ήδη λήξει προ επταετίας». Ο Τζώνυ Θεοδωρίδης καταλήγοντας στην αγωγή του, ζητά από τον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 το ποσό των 11.000.000 ευρώ ως αποζημίωση για την προσβολή -όπως ισχυρίζεται- των συγγενικών του δικαιωμάτων...

Πηγή: Sti fora